Sidor

torsdag 26 augusti 2010

Provdagar på Balettakademien

Efter en veckas Bounce-häng på Balettakademien var det dags för provdagar inför höstens kurser. Har blivit tradition för min kompis och mig att springa på så många klasser vi kan under dessa dagar för att testa sånt som man kanske inte skulle gå en hel kurs i. Eller så skulle man, det är det som är kul att upptäcka!
Denna termin hade BA faktiskt shapeat upp och fått lite ordning på provdagarna (som brukar vara rät kaotiska) och vi hann prova allt vi ville, och orkade, prova. Det blev

2 kommentarer:

  1. Hej kan du tipsa mig om dansutbildningar i Street dance eller hip hop?
    jag jobbar idag som instruktör men behöver inspiration!

    Tackar!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Rikard! Tack för din kommentar :) Jag dansar själv som vanlig hobbydansare, så jag vet tyvärr inte så mycket mer om dansutbildningar än det som kan googlas fram. I detta inlägg skrev jag lite om dans som yrke och lite om utbildningar: http://www.dansbloggen.se/2012/09/dans-ar-ett-yrke.html . Hoppas det kan vara till någon hjälp!

      Radera