Sidor

tisdag 10 augusti 2010

I'm in love. I'm in Bounce.

Har svårt att sova, är inte speciellt hungrig, funderar på när jag får gå för dagen innan jag ens kommit till jobbet, kollar klockan alldeles för ofta i väntan på att den ska slå 15:00 och svävar på vägen hem... ungefär som att vara kär. Så känner jag för den här veckan på Bounce Summercamp!


Under veckan kommer vi ha fem olika lärare som kör var sin koreografi. Vi dansar tre timmar per dag måndag till fredag så man har alltså varje lärare två gånger. Idag hade vi första klassen med Fille och andra (och då tyvärr sista) med Joe. Fille körde en koreografi till Ludacris "My chick bad" som jag lyssnat på mycket så jag kände mig snabbt bekväm i dansen kanske just därför. Sen fortsatte vi med Joe's koreografi som vi påbörjade igår till Place som låten visst hette. Och Joe - JOE! - vilken skön låt och koreografi! Så feelgood. Sparar den till vardagsrumsdansande när det närmar sig mörka höstdagar.

Med Joe!

4 kommentarer:

  1. Det låter underbart Lo! Du måste se till att filma lite! Bara 15 timmar kvar till nästa lektion!

    SvaraRadera
  2. jaaa det är verkligen det Helen! ska absolut försöka filma lite också. svårt att slita sig och bara titta på bara ;) bara fem timmar kvar!

    SvaraRadera
  3. Kul att du tyckte om låten och tack för den här gången : )

    Hälsningar,
    Joe

    SvaraRadera
  4. tack för kommentar Joe, vad glad jag blir :) ! har anmält mig till din kurs i höst så hoppas att vi ses där! /Lo

    SvaraRadera