Sidor

måndag 9 augusti 2010

Bounce Summercamp dag 1

Första dagen på summercampet var såååå kul! Vi började med en "långsam" koreografi med Joe till en låt som heter Pace (som jag bara inte kan hitta) och sen en lite snabbare med Alvaro till "I get it in". En och en halv timme per dans. Vi var en lagom stor och blandad grupp, den så kallade Hip Hop 30+ . Svårt att säga hur nivån var egentligen, är så fokuserad när jag dansar så jag tittar inte så mycket vad andra sysslar med, men vi ska ju dansa tillsammans hela veckan så det kommer fler chanser. Sjukt svettigt var det i alla fall och efter tre timmars dans och en del styrka (hej träningsvärk på fredag) kunde jag verkligen vrida ur hela mig. Kan klockan slå 15:00 snart igen så att vi kan dansa mer!

Före / efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar