Sidor

lördag 21 augusti 2010

Danscenter Stockholm

I torsdags var jag och provdansade på Danscenter på Söder. Hade inte varit där förut och blev överraskad över hur stort det var. Stora, ljusa, fina danssalar men kass ventilation! Jag kunde vrida ur mig själv på vägen hem. I och för sig var väldigt mycket folk så det är säkert bättre när det är vanliga klasser. Jag dansade i alla fall popping med Patrik, street med Daniel, dancehall med Melpo och house med Viktor. Alla var jättebra och trevliga lärare som tog sig tid att berätta historien om dansen och musiken som den dansades till. Småpratade lite med en tjej som dansat där ett tag också och hon tyckte att det var bra och bra priser. Så bara bra betyg för Danscenter alltså!


House var nytt för mig, men guuuud va kul det var! Kommer nog inte hinna med en kurs till i höst, men kanske till våren?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar