Sidor

måndag 13 september 2010

The LXD

The LXD - The Legion of Extraordinary Dancers - är en webbserie med korta avsnitt som handlar om ett gäng dansare med övernaturliga krafter. Verkar hur grymt som helst!



Men - bor man utanför USA så går det tydligen bara att se på Voddler. Och tyvärr Voddler, men jag är besviken. Jag har försökt se första avsnittet i en vecka nu och jag orkar faktiskt inte kolla igenom reklam som hackar så mycket att bara det tar lika lång tid som själva avsnittet hade gjort, inte kunna se om avsnittet laddar ens och börja om från början med samma reklam vaaarje gång. Jag ger upp.

2 kommentarer:

  1. hej
    såg du hade skrivit om voddler o LXD. Konstigt att det hackar? Med mobilt bredband så funkar det inte så bra... kanske va det

    Jag, jennie wiedegren, rennie mirro, king foOlish o Henrik Stillman är de som ska försöka lyfta fram dansen i rampljuset även här i Sverige. Vi kommenterar LXD-avsnitten och bloggar om våra liv som dansare - kanske kan vara intressant att läsa om!
    Häng me oss
    //tobie

    SvaraRadera
  2. hej Tobias!
    tack för din kommentar :) ja det har funkat sådär trots vanligt bredband. men gav det en chans till!
    kul! klart jag hänger med och lyfter fram dansen, det är det bästa som finns :) !
    /Lo

    SvaraRadera