Sidor

tisdag 21 september 2010

Danskläder in my bag

Nu när jag ändå dansar ganska mycket mer är det ju helt legitimt att införskaffa mer danskläder, eller hur? Sagt och gjort, ett par turer på BikBok, H&M och ibland GinaTricot där jag tycker man hittar mycket kläder som passar att dansa i (och till bra priser)!
  
  1. Jacka från GinaTricot 249 kr och mörkblå mjukisbyxor från BikBok 199 kr.
  2. Randig magtröja från BikBok och grå mjukisbyxor också från BikBok 199 kr.
  3. Dubbellinne från 3. H&M 199 kr och svarta mjukisbyxor från BikBok 199 kr.
  4. Magtröja från H&M 149 kr (tror jag) och samma grå mjukisar som innan.

Sen har jag ju en ny kärlek också, min keps! Har jättesvårt att hitta kepsar eftersom jag har så litet huvud men den här hittade jag i shopen på Balettakademien. Öppettiderna är inte direkt regelbundna, men lyckas man komma när det är öppet kan man nog fynda en del.


Kolla in mer danskläder som jag bloggat om!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar