Sidor

tisdag 30 augusti 2011

Provdansbonanza

Det blev en hel del provdans trots allt.

  • Balettakademien dansade jag balett och feminine vibe - och ja, det blir balett i höst!
  • Marikas dansade jag hiphop/ragga och abstract hiphop för João som jag inte dansat för förut - grym! Jättebra verkligen. Så dansade jag hiphop/street med Joe också och det var jättekul såklart.
  • House of Shapes var superfräscht och de har ett grymt erbjudande. Men. Jag hade fått om bakfoten att det låg på Medborgarplatsen och inte mellan Zinken och Hornstull, vilket gör att det blir ett extra moment att ta sig dit. Sen var det mycket kids där också, men det skulle kunna vara för att det var just provdagar och att Eric Saade hade en klass.
  • Carribean Dance Studio var jättekul som vanligt! Förstår inte hur man kan svettas så mycket på två timmar med det gick att vrida ur vartenda plagg som jag hade på mig efter allt skakande åt alla håll. Reaggeton, dancehall, carnival och burlesque - det blir det så många söndagar som möjligt fram till jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar