Sidor

fredag 12 augusti 2011

Bounce summercamp 2011: dag 4 & 5

Igår fortsatte vi på Alvaros sköna koreografi! Samma där med ganska mycket att gå igenom, så vi fick lite tidspress med att lägga på det sista innan vi skulle filma. Men det gick nästan i alla fall, bara en liten stegsekvens i slutet som inte alls ville sätta sig för min del.

Vi fortsatte också på Sachas dödsdans och efter det passet kände jag i hela kroppen att nästan en hel dansvecka hade gått. Jättekul dans i alla fall och kul att se att hon va så glad över att hålla en egen klass på campet :) .

Idag hade vi de två sista klasserna kvar med David och Ambra. Tyvärr kunder jag bara gå på Davids eftersom i år igen skulle åka iväg på kvällen och det andra passet låg lite för sent för att jag skulle hinna med. Jättetråkigt verkligen att missa Ambras andra klass för jag gillade hennes koreografi! Men jag körde stenhårt på Davids känslofyllda Veronica Maggio-koreografi istället och avslutade med det ett andra fantastiskt år på Bounce summercamp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar