Sidor

tisdag 24 januari 2012

Världens bästa Karin

Jag är så himla glad min barndomskompis Karin som kommit med i SalsaAkademiens Lady Style Student Team! Jag har känt Karin sen vi övade på Ace of Base-moves till mellanstadiediscon, körade och dansade på Söndagsöppet, sena kvällar med konståkning i Borås ishall och som cheerleaders för självaste Magic Johnson. Vi brukar säga att vi gjort allt tillsammans. Och nu kör vi latin fast på lite var sitt håll. Ser väldigt mycket fram emot att komma och heja på världens bästa Karin när det är dags för show :) !

Vill man testa salsa så har SalsaAkademin öppet hus denna vecka!

2 kommentarer:

  1. Men åh! Vad rörd jag blir att jag fått ett helt eget blogginlägg. Ja jag minns alla fina minnen när vi cheerade för Magic Johnson, alla konståkningsuppvisningar och när vi dansade och spelade teater hemma hos mamma och pappa i musikrummet.

    Vilken fin vän du är! Du får gärna komma och kolla på min show. Kommer vara nervös men det kommer kännas tryggt att ha dig där. Puss och kram!

    SvaraRadera
  2. Bästa minnena! Yeay, ser ju fram emot det :) Kramar!

    SvaraRadera