Sidor

torsdag 14 januari 2010

Provdagar på BA - del 3

Igår var tredje och sista dagen på Balettakademiens provdagar. Vi skulle ha dansat house men det passet var fullt så vi fick nöja oss med att titta på. Såg faktiskt inte så kul ut så vi kände inte att vi hade missat något. Sen var det dubbelpass med feminine vibe, denna gång med en annan instruktör. Och eh... efter en timme och 50 minuters "a, jaaag då... fett! fuck you, typ! wohoo!" så blev det lite för mycket fjortis för oss och vi smet ut lite i förtid.

Så allt som allt har jag dansat åtta timmar på tre dagar. Men dansandet tar givetvis inte slut nu. Först ska jag testa några danspass på SATS eftersom jag fått fem fria provpass efter att ha gjort deras träningstest (mitt resultat: dans/funk-typen - surprise!).

Sen är det provdagar sista helgen i januari på Caribbean Dance Studio där jag dansat nu i ett år. Den här våren hade jag tänkt att jag skulle dansa reggaeton. Kollade in det på dansskolans stora avslutningsfiesta innan jul och det verkar sjukt kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar