Sidor

torsdag 6 augusti 2009

Skratt i kvadrat

Jag är som sagt tillbaka på jobbet, men det är fortfarande semesterstämning i soliga Stockholm! Igår lunchade vi först ute, sen tog jag med jobbet och en filt ut på Gärdet och på kvällen var jag på konsert i Vitabergsparken. Sirqus Alfon uppträdde och jag skrattade så mycket att det i stort sett krävdes livräddning på mig sen - helt oväntat och jag rekommenderar verkligen deras show "Eurotrash" till alla!

Började dagen idag med att kolla runt i bloggosfären och hittade denna fantastiska video - skrattanfall även där! Det finns även en Divorce Entrance Dance som var snudd på lika rolig.

Ikväll blir det middag/bio/mys med herr B så finns ju risk för skratt även där. Med tanke på ordspråket "ett gott skratt förlänger livet" så undrar hur länge jag kommer leva egentligen...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar